Kies de juiste afdeling en vul het betreffende formulier zo compleet mogelijk in. Dit is belangrijk om uw vraag/klacht zo snel mogelijk te kunnen behandelen.
Situatie schets
Beschrijf zo nauwkeurig mogelijk de situatie waarin u wilt ophangen.
Voeg foto('s) bij zodat wij de situatie goed kunnen beoordelen en u van passend advies kunnen voorzien
Bij meer dan 3 ramen kunnen we gratis bij u in komen meten*.
Inmeetafspraak maken
Meetverzekering voorwaarden
Let op! Indien het meetverschil groter is dan 10 CM (oftewel 100 MM) kunt u helaas geen aanspraak maken op de meetverzekering zoals gesteld in de voorwaarden
Vul het formulier volledig en nauwkeurig in. Onvolledige aanvragen worden niet in behandeling genomen.
Geeft hier de breedte op van het FOUTIEF gemeten product dat nu in u bezit is.
Geeft hier de hoogte op van het FOUTIEF gemeten product dat nu in u bezit is.
Geeft hier de breedte op van het NIEUWE gemeten product.
Geeft hier de hoogte op van het NIEUWE gemeten product.
Ik bevestig hierbij dat ik alles juist heb ingevuld en akkoord ben met de voorwaarden die gelden voor de meetverzekering.
Meetverzekering Afhandeling
Foto's
Upload 2 foto's:
1overzicht foto waarbij het gehele product te zien is met meetlint ernaast.
1 detail foto waarbij duidelijk de maat op het meetlint te lezen is
Betaling
De kosten voor de retour zending a €25,- worden niet vergoed. U kunt dit bedrag overmaken naar NL19RABO0120184362 ten name van The Shop Factory onder vermelding van [Ordernummer]-meetverzekering.
Zodra wij uw betaling hebben ontvangen, zullen wij het nieuwe product in productie nemen. De verdere procedure en retourbon krijgt u op dat moment toegestuurd.
Aanlever instructies
- Graag een duidelijke beschrijving van de situatie
- Foto van defect / schade
- Gebruik video als dit het probleem verduidelijkt
Instructies per situatie
Zodat wij u zo snel mogelijk kunnen helpen!
1. Verkeerde afmeting
- 1 overzichtsfoto met rolmaat
- 1 detailfoto met afmeting op rolmaat
2. Verkeerd of afwijkend product
- Graag foto van geleverde product
3. Overige situaties
- Graag waar mogelijk foto's bijvoegen van de situatie
- Zo nauwkeurig mogelijk beschrijven wat er afwijkt
Komt u er toch niet uit? Volg dan de onderstaande procedure.
- Graag een duidelijke beschrijving van de situatie
- Foto('s) van de situatie / het raam waarop gemonteerd gaat worden
- Gebruik video als dit de situatie verduidelijkt
Omschrijf welk product u probeert te monteren
Omschrijf op welk type raam u wilt monteren (normaal raam, kiep kantel raam, dakraam, etc)
Missend onderdeel
Beschrijf zo nauwkeurig mogelijk welke onderdelen u mist
Missend product
Beschrijf zo nauwkeurig mogelijk welk product u mist
Indien beschikbaar, vul het ordernummer in, deze vindt u bovenaan de orderbevestiging die u eerder per email heeft ontvangen. Hiermee kunnen wij u nog sneller helpen.
Aanlever instructies
- Graag een duidelijke beschrijving van de situatie
- Foto('s) van klacht
- Gebruik video als dit het probleem verduidelijkt
(in MM > voorbeeld 1000 x 1000)
1 product per regel